esti un bou (ep. 8, seria 1)

Nici masculii nu se dezmint!

Mai are cineva reclamatii la adresa deschiderii mele mentale? :)

damdavid1999: salut
alex_deva2002: servus
damdavid1999: imi placi...si vroiam sa ne cunoastem...
alex_deva2002: da' tu cine esti?!
damdavid1999: nu ne cunoastem...
damdavid1999: din Targoviste
damdavid1999: ce parere ai despre ...gay??

alex_deva2002: ca nu ne cunoastem, stiam si singur
alex_deva2002: si parerea mea e ca... sa fie sanatosi
damdavid1999: ok
damdavid1999: te las
damdavid1999: ai cazut la test
damdavid1999: imi placeai....but you are not so open mind

alex_deva2002: "open minded"
damdavid1999: ok
damdavid1999: bye

8 comentarii:

esti sigur ca de deschiderea aia era vorba ? :PPPP

 

vaaii
:)))
muuuuuuuuuuuuuuuuuuu
=))
deci mooooooooorrrrrrrrrrrrr

 

=)))))))
ma, de unde-i culegi? =)))
sau te culeg ei/ele pe tine? :)))

 

:) Nu-i culeg, pe cuvint. Eu doar stau si astept. Ei se ridica la suprafata netului... ca margarina... ca sa-mi comunice ca-s un bou... (ok, margarina nu face asta)

 

margarina lubrifiaza :))))) long story ce implica o tante de la selgros si 2 nebuni: de care margarina luam ? delma cu unt, ca lubrifiaza mai bine... Tante belise niste ochi imeeeeeeeeeeeensi, gata sa scape cutiile din mana... :)))))

 

De unde ii culegi pe astia? irc?:)) (se mai foloseste?)

 

Se mai foloseste, mai ales in mediul profesional. Dar toate astea-s culese de pe Yahoo Messenger. Si nu-i culeg eu, ci ei ma culeg pe mine...

Cred ca de vina poate fi faptul ca nickname-ul meu incepe cu "a"... si apar mai sus in rezultatele cautarilor...