Analiză lexicografică princiară

Am făcut o analiză lexicografică pe toate discursurile publice ale prințului Radu al României Duda, de cînd și-a anunțat candidatura. Am obținut transcrierile de pe blogul dînsului. Bănuiesc că a avut mai multe apariții publice decît sînt acolo pe blog, dar eu doar la alea am avut acces.

Analiza are la bază un total de 15911 de cuvinte ne-unice, care au cel puțin 2 litere. Din astea am scos unele cuvinte care nu au relevanță statistică și am cumulat sinonimele. (Nu e așa complicat pe cît sună.)

Am obținut rezultatul de mai jos:




created at TagCrowd.com


3 comentarii:

Aș fi foarte curios și la alți politicieni. Norul prezentat pare a fi valoros :)

 

OK, o analiza lexicografica presupune mai multe si asta e doar inceputul. So, sue me :)

 

Da, da vrem sa vedem si contracandidatii!