Mihai Dobre - Odihnească-se în pace!

Cei care mi-ați văzut albumul cu poze de la mitingul aviatic din Tg. Mureș l-ați remarcat poate pe comandantul escadrilei de acrobații "Șoimii României", cel puțin în poza în care saluta mulțimea zburînd, într-o rînă și la vreo 2-3 metri de sol, pe deasupra aerodromului:



Din nefericire, azi în jurul orei 20 -- acum 2 ore și ceva, la ora la care scriu -- palonierul drept al avionului Extra 300L pe care îl pilota s-a blocat deasupra aerodromului de la Clinceni (al cărui comandant era).

Avionul a intrat în vrie și a luat foc la impactul cu solul.

Mihai "Mișu" Dobre a murit la 24 de ani, lăsînd după el o "cheie sol" desenată cu fum pe cer.

Dumnezeu să-l odihnească!


4 comentarii:

salut Alex! o ocazie trista cu care descopar blogul tau.. Dragos Dobre ma numesc, am lucrat impreuna intr-o mare corporatie. acum ma ocup cu altceva (www.aripiromanesti.ro) . Multumesc pentru ca ai scris despre Misu....

 

Salut Dragos, sigur ca-mi amintesc de tine, am si lucrat impreuna de vreo doua ori. Am sa-ti scriu un mail cu ID-ul meu de YM, poate mai schimbam o vorba.

 

Nu te cunosc, dar iti multumesc ca ai scris despre Misu.
8 ani de zile am stat in fiecare zi in aceiasi clasa. Era un pusti de 7 ani care scria in toate oracolele ca vrea sa se faca pilot pe mig 21.

Oricum, e prea mult pt mine ce s-a intamplat! nu am cuvinte :(

Ramai cu bine, Misule!

 

Iti multumesc si eu pentru ca ai trecut pe-aici. Sint sigur ca are mai multi prieteni decit se cunoaste... chiar daca nu toti au scris despre el.

E pacat ca oricum n-ar fi ajuns pilot militar, ci pe avioane de linie -- ceea ce, sint sigur, l-ar fi plictisit cumplit :) -- dar acolo unde e acum zboara in tandem cu Doru Davidovici...

Misu a trait si a alimentat visele multora dintre noi, si va fi "mereu deasupra, mereu cu noi!"