esti un bou clar si usor-mediocru (seria 2, ep.5)

Asta e mai lunga, asa ca imi permit sa va trimit doar partile esentiale:

 

heenaz: asa, c ziceai?
alex_deva2002: ne cunoastem?
theenaz: not really, am vbt  un pic  mai de mult , tot accidental
theenaz: si am zis eu ca ai figuri, si cam atata

alex_deva2002: da. in 2006
alex_deva2002: si acum le mai am.
theenaz: aham
alex_deva2002: eram in Brugge.
theenaz: sunt bine , sanatoase?
theenaz: aham
theenaz: a, si d.asta aveai figuri ;))?

alex_deva2002: nu
alex_deva2002: pentru ca nu suport oamenii care scriu ca tine
theenaz: aham
theenaz: si cum criu oamenii care scriu ca mine?
theenaz: s*

alex_deva2002: ti-am spus si acum 2 ani. ca un oligofren de clasa a sasea.
alex_deva2002: moment in care tu mi-ai explicat ca am figuri, the end.
theenaz: :))
theenaz: doamne, c hiar ai
theenaz: nu.mi vine sa cred ce exemplar
theenaz: ce rautate gratuita
theenaz: tu ai prieteni?

alex_deva2002: nu e gratuita. da, sigur ca am.
theenaz: tot asa ca tine :D?
alex_deva2002: depinde la ce te referi. Nu sint "plin de figuri", in ciuda impresiei tale, deci nu pot sa-i compar prin prisma asta.
theenaz: inseamna ca probabil subestimezi pe toata lumea
theenaz: oricum, atitudinea ta nu demonstreaza prea mare inteligenta

alex_deva2002: sint sigur ca asa e :)
alex_deva2002: ma refer la partea a doua
alex_deva2002: poate ar fi mai intelept sa verifici din nou peste 2 ani daca mi-a venit mintea la cap...?
theenaz: crezi ca ma intereseaza persoana ta asa mult
theenaz: deci eu din 2 cuvinte pot sa zic cate ceva despre tine..

alex_deva2002: ok, atunci sa zicem 5 ani?
theenaz: tu nu cred ca poti sa zici
theenaz: nu, pt k nu ma intereseaza
theenaz: tu crezi, ca cineva ar trebui sa fie din start f interesat de tine

alex_deva2002: sigur ca nu. Imi imaginez ca trebuie un nivel mult mai mare de inteligenta pentru a judeca o persoana dupa 2 cuvinte, decit posed eu...
theenaz: daca  nu e, e un prost, oricum tu esti prea bun pt el
theenaz: pt tine, toti sunt din start niste prosti, sau inferiori
theenaz: ai niste faze de un narcisism incredibil
theenaz: prietena ai?

alex_deva2002: se poate spune si asta :)
theenaz: si cum t suporta
alex_deva2002: sint insurat :)) am o fetita de 3 ani :))
theenaz: e cam sclava ta, nu?
theenaz: aham
theenaz: bravo
theenaz: sa.ti traiasca,
theenaz: si sa nu.ti semene la c omportament

alex_deva2002: ah, ce episod misto o sa faca asta in serialul meu "esti un bou" :))
theenaz: asta?
alex_deva2002: asta = tot ce imi scrii tu :)
theenaz: pai dupa cu m vbesti fara sa ai habar c u cine vbesti
alex_deva2002: uite: http://alxx.blogpub.ro/tag/107-esti-un-bou
theenaz: clar esti un bou
alex_deva2002: ura :)) mi-a iesit

[ ... ]

theenaz: vai, c sa zic , are blog
theenaz: esti un fel de mihai bendeac doi
theenaz: ala e intruchiparea  narcisismului
theenaz: dar macar e mai cunoscut
theenaz: decat tine

alex_deva2002: :)) habar nu am cine e
theenaz: pai daca ai acuta pun pariu ca ai gasi mai  multe despre el decat despre tine
theenaz: vezi, asta e problema, tu esti singura persoana importanta
theenaz: te inteleg perfect
theenaz: dar pe mine ma deranjeaza f mult oamenii ca tine
theenaz: papa
theenaz: iti urez mediocritate usoara mai departe! 

 

E laudabila rabdarea, cel putin... :)

 

6 comentarii:

your music is crap..

 

:) si cica eu emit "rautati gratuite".

 

aham, ma c.am dor ochii. nu.mi vine sa cred ca inca mai exista asemenea specimene. clasa a sasea e prea mult pentru nivelul lui.

 

se pare ca domnisoara si-a chemat intariri :D

 

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
cafea?